Op 2 september heeft de Lions Club, samen met de andere serviceclubs, wederom de jaarlijkse wielenwandel georganiseerd.

Meer dan 125 rolstoelen werden door heel veel vrijwilligers vanaf de verzorgingshuizen getracteerd op een geweldige rit door Barneveld. Ze werden begeleid door de Barre Blaozers met klinkende  Hollandse deuntjes. Eerst naar Vink aan de Valkseweg  alwaar iedereen kon  genieten van koffie met soesjes en prachtige toespraken van Gerard van de Hengel en Rob Vink. Laatsgenoemde vergeleek het evenement met de bedrijfsvoering van Vink; wij hebben ook heel veel wielen!

Vervolgens waren ze welkom op de Meerwaarde waar  een heerlijke lunch klaarstond. Het was wel even dringen om iedereen een plaatsje te geven, maar alles verliep uitstekend.Daarna buiten nog even een ijsje scoren en in het zonnetje genieten van Shantykoor Het Roer Om. Tevreden keerde iedereen daarna weer terug naar de diverse verzorgingshuizen.We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde en gezellige dag. We leerden ook nu weer wat een enorme impact een kleine inzet kan hebben voor mensen die het echt nodig hebben en zeer fijn hebben op een uitje als deze.

Dank aan alle vrijwilligers en Vink en De Meerwaarde voor de gastvrijheid en alle sponsoren die hieraan hebben meegewerkt.