10/11/2021

PERSBERICHT

Voorthuizen, 12 november 2021

De jacht is geopend op de Douwe Egberts waardepunten

Het lijkt inmiddels vaste prik: een aantal jaar op rij weten we in de gemeente Barneveld een flinke hoeveelheid Douwe Egberts punten op te halen, waarmee we de Voedselbanken in Nederland een enorm aantal pakken koffie kunnen doneren.

Afgelopen jaar hebben wij samen in onze gemeente 277.675 punten opgehaald. Door de extra bijdrage van Douwe Egberts zijn daarmee 555 pakken koffie voor de Voedselbank opgehaald.

De Lionsclub Barneveld start ook dit jaar de inzameling graag weer met u op. Vanaf zaterdag 27 november tot 3 januari staan de inzamelboxen weer bij u in de buurt:

1. Albert Heijn, Voorthuizen
  2. COOP Garderen
  3. COOP Kootwijkerbroek
  4. SPAR Stroe
  5. COOP Zwartebroek
  6. Intratuin Barneveld
  7. Braun Notaris Barneveld (Torenplein 3)

Wij vragen u de bonnen in een gesloten enveloppe met daarop het aantal vermeld bij de inzamelpunten in te leveren.

Vragen? Hilco Doevendans & Gerbrand Goede, Lionsclub Barneveld, info@goedepartner.nl