Lions Barneveld Corona Run

Het idee is dat je in de periode van 13 juni t/m 21 juni gaat hardlopen, wandelen, skaten of wat dan ook. Je kan kiezen tussen 5 km, 10 km, 21,2 km en 42,2 km. Hoe lang je er over doet, maakt niet uit. Als je het maar doet. Je bepaalt zelf waar en wanneer.

De opbrengsten van deze loop gaan naar mensen in de zorg die tegen Corona-leed aanlopen. Het is juist nu dat een kleine attentie of aandacht veel steun kan geven aan getroffenen. Nu we weinig mensen echt ontmoeten maar wel getroffen worden, voelen we ons snel eenzaam. Een klein gebaar is dan soms al goud waard!

De donaties en bedankjes worden op de site gedeeld.

Het inschrijfgeld is minimaal 10,-. Wij zijn natuurlijk al blij als we dat inschrijfgeld mogen ontvangen voor het doel van deze actie, maar meer doneren mag natuurlijk ook.

Inschrijven kan via deze link.

Nadat je je activiteit hebt afgerond, kan je je gegevens via dit formulier aan ons doorgeven.

Nadat wij de inschrijving hebben gecontroleerd, zullen wij je welverdiende oorkonde en aandenken zo spoedig mogelijk verzenden.

De uitslagen komen, indien gewenst, op www.uitslagen.nl.

Om voor de originaliteitsprijs in aanmerking te komen kunnen foto’s gemaild worden naar lionsbarneveldrun@gmail.com.

Super dat je meedoet!