13/05/2023

Op zaterdag 13 mei 2023 wordt in Voorthuizen de Blote Voeten Tocht gelopen. Doel van de tocht is zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een studiebeurs voor een studente(e) verloskunde aan de Hamlin College of Midwives. De tocht is een wandeling van 5 kilometer vanuit het centrum van Voorthuizen door het prachtige Wilbrinkbos en weer terug naar het centrum.

Lions Club Barneveld helpt mee met de organisatie van deze prachtige sponsorwandeling.

Elke stap draagt bij aan een veilige bevalling en daarmee goede start voor moeder en kind in Ethiopië.

Meedoen met de Blote Voeten Tocht 2023 = levens redden!
Want: je draagt bij aan de opleiding van een verloskundige in Ethiopië
Waarom dat belangrijk is? In Ethiopië overlijden per jaar duizenden jonge vrouwen en hun baby’s vanwege complicaties tijdens de bevalling. Dat had voorkomen kunnen worden door goede verloskundigenzorg.
Goede verloskundigenzorg redt levens.

Startlocatie: Horecaplein
Registratie: vanaf 12:00 uur
Start: 14:00 uur
Inschrijfgeld: € 20,00