06/03/2024

Woensdagavond 6 maart vierde Lionsclub Barneveld haar 40 jarig jubileum met een besloten receptie, waarbij naast de leden met partners diverse charter members aanwezig waren die 40 jaar geleden de Lionsclub Barneveld hebben opgericht en vertegenwoordigers van de collega Barneveldse serviceclubs.

Na het welkomstwoord van Ellen Alders als President, waren er toespraken van de locoburgemeester Bennie Wijnne en de Lions zonevoorzitter Gerlof Kooij, waarbij het motto van "Lions helpen" , "het verbinden" en de impact van de diverse acties voor de Barneveldse samenleving werd onderstreept.

Via diverse acties is er de afgelopen periode geld opgehaald en mochten de lokale voedselbanken een cheque ontvangen van € 10.000,00 die naar rato wordt verdeeld voor de aanschaf van diverse middelen om de voedselbanken nog beter te kunnen laten faciliteren.

Daarna was er uitgebreid gelegenheid om elkaar weer te spreken en vermakelijke verhalen uit het verleden met elkaar te delen.

A.s. zaterdag viert de Lionsclub het jubileum met een onderhoudend middagprogramma en een feestavond in 't Kasteel de Schaffelaar

Feestavond 9 maart 2024 Kasteel 't Schaffelaar